MITT PÅ AVENYN!

Fick en liten smärre chock när jag idag gick in på coop avenyn och fick
syn på dessa flaskor. Fast kanske lite stolt, eller nog mest lite hemlängtan.
Men allra minst sugen på julmust. (För er 3 personer som nu läser denna
blogg och inte vet vad bjäre är så är det en liten liten del i skåne där jag är
uppväxt.) Också ganska besviken över att inte Kvinnaböske-Hasse prydde
etiketten.
En liten titt på dagens skörd. Ska försöka mig på en bättre dokumentation
snart. Agerande smycke klart och på tisdag startar eget projekt.
Lite kort har jag arbetat med frågeställningar kring funktion och
fungerande. Kan något fungera som inte har en funktion? Kan en funktion
vara utan en funktion? Måste funktionen leda till något?
Sist jag var i Stockholm såg det ut såhär, jag antar att jag kanske inte
riktigt möts av samma varma vindar som då men de ska bli fint ändå!
Godbajs sålänge!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var fint. Ditt projekt och att du kom hit.

2011-11-28 @ 12:43:55
URL: http://guldsmeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0