GOKURI

Oj oj oj. Igår väcktes jag av en jordbävning. Min första här i Tokyo.
Det är nog bara att vänja sig helt enkelt, lägga kudden på huvet och
somna om.
Mycket dricka går det åt i värmen, tur att det finns dryckesautomater
var 10:de centimer i den här staden, men den absolut sötaste hitills
är Gokuri. (Japp jag köpte den endast för utseendet.)
Ett paraply är också ett måste, jag valde såklart ett helt normalt
ap-paraply.
Igår efter skolan var det dags för välkomstfesten. De hade fixat
jättefint med mycke god (och konstig) mat och dryck, väldigt trevligt.
Därefter bar det iväg mot KARAOKE! Jippi. Det var kanske de roligaste
hitills. I 2 timmar satt vi och sjöng hejdlöst!
Idag har jag och Emelie utforskat Shibuya och Harajuku, ätit, shoppat,
ätit och shoppat lite till. De tar liksom aldrig slut. Tokyo är som en
pizza med extra allt!

Kommentarer
Postat av: Karin

Läskig med jordbävning men så himla kul med allt det andra! Det är så roligt att läsa vad du gör!

2012-04-26 @ 19:31:39
URL: http://torparliv.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Jag blir så glad!!

2012-04-26 @ 22:04:04
Postat av: Hanna

Riktigt kul o läsa om allt, låter som du trivs:) hoppas du slipper fler jordbävningar!

2012-04-26 @ 22:38:51
Postat av: Eva-Lena Leidemar

Pizza med extra allt...skulle varit roligt att vara där...det tror jag faktiskt :))

2012-04-26 @ 23:01:12
Postat av: Anna

Det ser ut att vara jättebra!

2012-04-30 @ 14:46:09
URL: http://guldsmeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0