GULD OCH TATTOS.

Nu har jag stämplat ut för i sommar och begav mig ut på nya äventyr i helgen.
Jag packade det viktigaste.
Vi skulle nämligen till High Chaparral!
Jag och dessa tre donnor.
Fick skymta Zorro..
Efter de lilla äventyret tog vi oss vidare till Ädelfors där vi skulle vaska guld. Vi hamnade i en söt liten stuga i de småländska skogarna.
Backstugan!
Efter stadig frukost var vi redo för dagens uppdrag. Guldvaskning.
På med stövlar och börja gräva.
Lottos panna.
A-K goldiggah.
Här är en som försöker luska fram lite heta tips från de gamla rävarna.
Vaska, vaska, vaska å så vaska lite till.
Oj vad det tog tid..
Men till slut! Tjoho! Då var det dags att åka hem. Kändes inte som vi gjorde någon vinst rent värdemässigt precis, men kul va de!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0