PÅ GATAN DÄR JAG BOR

Här är en väg man kan gå till mitt hus.
Och här kommer man från andra hållet.
Här är mitt hus. Jag bor på andra våningen med den stora balkongen.
Min brevlåda. Inte lika mycke post som i GBG.
Grinden.
Utomhus har vi en liten tvättmaskin.
Man förstår ingenting om vad det står så de blir en chansning varje
gång man ska tvätta.
Mitt kök.
Från mitt rum ut mot balkongen.
Där kan man också sitta och dricka vin och ha mysigt.
Ibland blir de väldigt varmt. Jahapp. Fläkt? Varmt? Kallt?
Mitt rum med lilla mattan och golv på väggen eller?
2 stora garderober att förvara alla inköp.
Så nu vet ni lite hur det ser ut där jag bor. Puss
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0