SKÄMMES

Ååååååååå. Nu har de gått sådär lång tid igen sen sist. Och det har på något sätt varit tomt i min kropp efter examinationen men också hektiskt med aktiviteter. Jag har varit tvungen att titta på våren till exempel. Jag var inte helt förberedd på den. Men nu är den här och det känns som jag förstår detta. Sen har det varit kalas och kalas och kalas. Klart ska de firas när vi är så många bra som har tagit examen. Jag åkte med en buss till Oslo och hem igen på samma dag, fick uppleva konst, min egen spegelbild i silver och en äggmatsäck. Och för att slutligen lugna mina nerver las det i helgen pussel. Tänkte att jag och E skulle ha en lugn och mysig kväll men istället hetsade vi som f-n och lyckades lägga ett 1000-bitars på inte mindre än 6 timmar! Tjoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0