TILLBAKA FRÅN PARADISET

Morgonpromenad.
Ett litet sandberg och jag.
Ett besök i den lilla byn intill hotellet.
Alla hus var fint pastelliga.
-No stress. Tydligen deras mantra.
Sen hann jag med att sola lite med mina guldnaglar.
En liten del av de enormt stora hotellet.
En lite simpel bar i poolen, bara sådär.
Till slut lite firande av min 25-årsdag. Tack alla för en fin resa och
för uppvaktning. När jag skulle blåsa ut ljusen i tårtan så kom jag att
tänka på att jag inte önskade mig nånting mer. Jag har allt jag behöver.
Undebara vänner och bästa familj.
Ja eller de skulle ju kanske vara en till My little pony dårå...

Kommentarer
Postat av: Anna

Wow, vad fint. Det ser så härligt ut!

2011-12-17 @ 12:16:55
URL: http://guldsmeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0