De möjligen ända negativa med Tokyo är att de ligger för långt ifrån
Sverige. Flygresa och hemlängtan. Usch. Men!
Efter en hel del sömn så är jag på benen igen. Mayo hörde av sig och
vi möttes upp i Shibuya. Hon hjälpte mig att fixa lite grejer och så
tyckte hon att vi skulle fota oss i sånna roliga automater, så ja sa
JAVISST! Skulle kunna spendera resten av min resa där inne.
Sedan va vi och käkade på ett ställe, jag insåg att min pinn-teknik
behöver absolut förbättras när jag satt och tryckte på maten
som ett grillspett, de gick ju mycket snabbare!
Vi gick även förbi min skola och kollade och hälsade på lärarna.
Imorn blir uppdraget att försöka hitta vägen till skolan, igen.
Inte helt lätt men alla är väldigt vänliga och hjälper till och visar
vägen..

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena Leidemar

Låter ju rätt positivt ändå nu då ;-)

2012-04-20 @ 15:00:10
Postat av: cm

Det ser väldigt bra ut, heja Sara! Snart släpper hemlängtan ge det några dagar annars tar du planet hem. Heja heja

2012-04-20 @ 23:05:40
Postat av: Sara Malm

Ja de blir bara bättre och bättre faktiskt!

2012-04-21 @ 14:55:00
URL: http://sologub.blogg.se/
Postat av: cm

Det var gott att höra. Gemma hade fått en likadan lila blomma av sin mamma som jag passar åt dig. Tänker på dig kram

2012-04-21 @ 18:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0