OTROLIGT

Nu så börjar jag förstå. Det är helt galet. Tokyo alltså.
Idag har jag träffat mina klasskompisar som också ska vara på utbyte.
Vi är 6 stycken från olika ställen, t ex Sverige, England Finland och Taiwan.
Jag hittade även till Tokyo Hands, typ som clas olsson+panduro gånger
3000 fast de går ändå inta att jämnföra. Ett utbud som jag inte trodde fanns
av allt möjligt som man bara måste ha. Sedan har jag försökt köpa mat
men inte helt enkelt. Man vet liksom inte riktigt vad det är man köper..
Och nu är jag helt slut så ska försöka sova, imorn blir det yoyogi park!

Kommentarer
Postat av: elin

Sara! vad häftigt allting låter och vad cool det är att du faktiskt är i TOKYO! NJUT!!

2012-04-21 @ 20:18:01
Postat av: Anna

Svårt att hitta ostmackorna? Ett Hyper-Claes ohlson låter som att gå på tivoli!

2012-04-24 @ 14:32:39
URL: http://guldsmeden.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena Leidemar

häftigt Sara :)

...det där med maten verkar ju lite knepigt...men du kommer nog på det !!

2012-04-24 @ 22:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0