THE END.

Jaha. Då var det dags att säga hejdå för den här gången. Just nu 
känns det väldigt deppigt men jag vet att jag kommer tillbaka hit igen.
Imorgon lämnar jag mitt rum och sover sista natten på hotell vid
flygplatsen i en SÄNG. Undrar hur det kommer att kännas. Nedan 
kommer lite blandat av allt som jag redan saknar. Ses snart Sverige.
Alla nya fina vänner.
Skolan såklart.
Exakt.
Rosa hissar.
Att alltid vara på språng men aldrig riktigt veta vart man hamnar.
Att allt går att köpa på tetrapack dygnet runt.
Att det är så mäktigt stort.
Magiska platser.
Mayo <3
Karaoke. Måste införas mer sånt i Sverige.
Soptunnor som ser glada ut.
Lampan i mitt rum.
Att man inte behöver gå på museum för att se konst.
Utsikten från skolan.
Och att bara strosa runt i Shibuya en söndagseftermiddag.
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Välkommen hem!!

2012-07-15 @ 19:46:04
Postat av: Anna

Kom hem nån gånggg!!

Svar: SNART!
Sara Malm

2012-07-15 @ 22:36:31
URL: http://guldsmeden.blogg.se
Postat av: Anonym

hej hjärtat, Förstår att det känns jobbigt att åka när man precis har landat och allt känns som bäst! Själv sitter jag här och laddar, kollar på dina bilder och fantiserar..Snart ses vi igen och det blir fint och sen så får vi ha kareokekvällar i Bellevue <3 Du är saknad är hemma!!

Ha en bra flygning så hörs vi när du är hemkommen!
Kram Blueye, och komihåg Japan kommer alltid att finns kvar! puss

2012-07-18 @ 12:40:53
Postat av: sanna <3

det var från mig....

2012-07-18 @ 12:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0