OMSTART


Nu så har skolan börjat igen. JIPPI. Här står jag och Sandri och väntar
spänt på bussen till den där HDK-skolan. To cool for school.
Eftersom jag varit lite frånvarande i bloggvärlden på ett tag kommer 
nu en liten uppdatering! Härifrån Konstepedemin som just nu bjuder 
på en fin utställning.
Sen har jag varit på en varm och glad film. För dig naken. Jättebra.
Sedan har jag hälsat på i dehär fina huset hos familjen Sundberg.
Där bor bland annat Batman.
Och snut-rut.
Fika på svampen kan man göra i Örebro.
En svamp som är ett vattentorn eller ett vattentorn som är en svamp?
Och så har jag kämpat hårt med att mysa till de i min lägenhet. Fix
och trix men nu börjar de likna nåt! Återkommer med info om detta.
Kliande fötter. Aj Aj Aj.
Jo också lite spring på Liseberg. Så det var nog allt. Och nu ska det
bli skärpning igen på den här bloggisen, så fortsätt hänga me vettja!
 

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena Leidemar

Kul att du är på G igen !
ser att du sett "för dig naken" nu. ja, den var bra;)
kram
/// moster

Svar: Tack! Ja de känns skönt att börja skapa igen och inte bara i huvet..!
Sara Malm

2012-09-09 @ 21:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0