KALAS

Nu är jag ju tillbaka hemma här i Göteborg igen. Och är ledig vilket känns märkligt men skönt tror jag. Jag gör inte så mycket vettigt om dagarna men det är väl tanken när man är ledig tror jag. En kväll var jag på bio. Efteråt lyssnade vi på Hästpojken. En överdos i göteborgsromantik. Vilket jag gillar.
Sedan har det ju pågått ett himla festligt kalas. Kulturkalaset. Vet inte om jag tycker att det är så festligt. Men några bra saker var i alla fall Gunnar och hans one man band. Även Teater Smuts gjorde ett fantastiskt uppträdande med Do it like a dude.
Linda Spåman och hennes dockor i trädgårdsföreningen.
Ganska stora växtgrejsimojser.
I palmhuset då alltså.
Sedan har ja hängt lite med vattenmelonerna i Bellevue. Slörp.
Och suttit och fikat, filosoferat och snackat skit under körsbärsträdet hemma på gården...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0